poniedziałek, 14 marca 2016

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

No więc otrzymałam siedem nominacji do LABA za które wszystkim bardzo dziękuję.
Zostałam nominowana przez:
Nicol Rain,
White Angel,
Magda Kenobi, 
Fellen Angel,
Ashare,
Lis, 
Emily Tano

No więc jak zasady znamy to może zaczniemy.


Pytania od Fellen:
1. Jak ci idzie nauka w szkole?
Utrzymuję się w średniej 4,20. Jakimś geniuszem nie jestem ale moja najwyższa średnia to 4,62. Co chcesz osiągnąć?
Skonstruować swój własny miecz świetlny. A tak bardziej na poważnie to chciałabym osiągnąć coś w dziedzinie pisarstwa.3. Co jest dla ciebie najważniejsze?
Przyjaciele i żelki. 4. Jaka książkę/książki lubisz najbardziej?
Nie czytam książek jestem anty - książkowa.5. Jaki film najbardziej lubisz?
Jest ich mnóstwo ale chyba Avatara.6. Stoisz po jasnej czy ciemnej stronie mocy?
Jasna strona mocy to potęga tylko najmocniejsi po jej stronie stoją.
7. Największe marzenie z dzieciństwa? (Czy udało się jej spełnić?)
Nie pamiętam co było moim największym marzeniem xd8. Ulubiona piosenka/piosenki?
''Just a dream''9. Ile pracujesz z blogerem?
Od początku tego roku.10. Masz rodzeństwo?
Tak ale z chęcią oddam 
11. Co robisz gdy zaczynasz się nudzić?
Lubię jeździć na deskorolce.

Pytania od Nicol:

1. Czy zawsze chciałyście pisać blogi?
Nie ale zawsze chciałam coś tworzyć.
2. Co was inspiruje?
Trudno powiedzieć...
3. Lubicie czytać blogi o innej tematyce niż SW?
Tak.
4. Postać z książki, filmu, bloga jaką chciałybyście być to...?
Ahsoka - ale ja oryginalna ale zawsze chciałam być padawanką Anakina 
5. Która postać z GW najbardziej przypomina ciebie?
Ahsoka - jest impulsywna, narwana, nieuprzejma xd...
6. Kiedy spotkałaś się z światem GW?
W okolicach czerwca 2015 roku
7. Twoja ulubiona część z sagi to...?
5 ponieważ z wszystkich części najbardziej lubię jak Luka porywa Wampa.
8. Czy kiedy zaczynałaś pisać co uważałaś o swoim stylu pisania a co teraz?
Na początku był on chaotyczny przecinki wstawiałam wszędzie a teraz myślę, że nadal jest chaotyczny ale już przynajmniej wiem gdzie wstawić przecinek.
9. Myślałaś kiedyś o głębi życia?
Nie. Żyję chwilą obecną nie zastanawiam się co będzie dalej.
10. Czego pragniesz od życia?
Zabawy
11. Twoi przyjaciele wspierają cię w tym co robisz?
Nikt nie wie, że piszę bloga oprócz ciebie xd.


Pytania od Ahsary:
1. Lubisz żelki?
Poślubiłam je... Jesteśmy małżeństwem...
2. Gdy byś została Bilarderem to co byś kupiła?
Wypasiony telefon i laptop i mnóstwo żelków!!!
3. Twój autorytet wśród blogerów?
nwm.
4. Jak zabijasz nudę?
Lubię jeździć na deskorolce i oglącać filmy.
5. Ulubiona piosenka?
''Just a dream''
6. Ulubiony film?
Avatar
7. Ulubiony przedmiot w szkolę?
Świetlica kiedy nie ma nauczyciela... A jak to się nie liczy to WF
8. Czego nie znosisz w ludziach?
Egoizmu
9. Lubisz pianki?
A kto nie lubi?
10. Optymistka, pesymistka czy pół na pół?
W 120% optymistka.
11. J.polski czy matematyka?
Język Polski bo to drugie to czarna magia.


Pytania od Lis:
1. Masz jakieś zwierzę?
Niestety ale nie ale kiedyś miałam...
2. Czym się interesujesz?
Jazdą na deskorolce, filmami, pisaniem,
3. Ulubione jedzenie? 
Jestem Garfild i kocham lazanie.
4. Gdzie chcesz pracować?
Nie zastanawiałam się nad tym ale do 12 roku życia chciałam być policjantką xd
5. Top 10 rzeczy bez których nie przeżyjesz. 
A więc po pierwsze moja różowa koszulka z mistrzem Yodą, telefon, moje skarpetunie, laptop, dostęp do Wifi, mikrowalówka a do niej zapas mrożonych pizz Guseppe, wygodne spodnie i moja czapunia.
6. Co zainspirowało Cię do pisania?
Moi przyjaciele twierdzący, że powinnam coś zrobić ze sobą...
7. Dwa ulubione przedmioty.
Szkolne tak? No to przerwa i zajęcia świetlicowe...
8. Ulubiony cytat.
Walcz nawet kiedy wiesz, że przegrasz
9. Co Cię rozwesela w smutne dni?
Ja nie miewam smutnych dni.
10. Jaki masz kolor oczu i włosów?
niebieskie i brązowe

Pytania od Magdy:
1. Czy zrobiłaś kiedyś na blogu megaduży błąd, z którego się potem śmiałaś?
Cały czas robię.
2. Jak poznałaś Star Wars?
No a więc to długa historia ale zaczęło się przed wakacjami 2015 kiedy o 8 rano leciały w wekendy wojny klonów...
3. Znasz książki Ricka Riordana? Jeśli tak, to która jest według Ciebie najlepsza?
Nie czytam książek
4. Ulubiona piosenka?
Pisałam już wyżej...
5. Gdybyś miała kawałek szmaty, patyk, bitą śmietanę i 3 żelki, to co byś z nich zrobiła? 
Owinęła się szmatą udając że to peleryna patyk to miecz świetlny poszłabym do brata obsmarowałabym go bitą śmietaną krzycząc, że go pokonałam a żelki bym zjadła.
6. Masz idola wśród blogerów/blogerek? Jeśli tak, kto to jest?
Tak, Sonia, Kiwi oraz Pysiowata
7. Co wolisz: pracować jako sprzątaczka czy jako woźna?
A jest jakaś różnica? No le jako woźna bo ona pracuje w szkole xd
8. Wymień 5 najgorszych książek Twojego życia.
Nie czytam książek
9. Czy pokonałabyś Jabbę mając przy sobie jedynie bitą śmietanę? Jeśli tak, to jakim sposobem?
Zatkałabym mu tą jego gębę tą śmietaną.
10. Czy odpowiadałoby Ci mieszkanie w Nowym Jorku?
Tak
11. Twój najgłupszy sen?
Może nie najgłupszy ale jeden z ostatnich... Więc wygrałam nagrodę za bloga i razem z Sonią (tak wiem xd) mieszkałam przez dwa miesiące u Emi (tak tej Emi) no i my chodziłyśmy do specjalnej szkoły dla blogerów a wy się nie dostałyście bo byłyście za młode... (mowię o Zuzi, Emi, Madzi)




Pytania od Emily:

1. Czy lubisz mitologię grecką?
Tak
2. Lubisz żelki?
Kocham!!!
3. Top 10 ulubionych filmów.
Avatar, Iluzja, Igrzyska, Kosogłos, Niezgodna, Epoka Lodowcowa, Strażnicy marzeń, wojny klonów, wielka czwórka i piraci z karaibów
4. Oglądałaś Avatara? Jeśli tak to czy ci się podobał?
Byłam na premierze
5. Byłaś na premierze ,,Przebudzenia Mocy"?
Nie ale oglądałam w necie.
6. Czekasz na premierę ,,Rouge One"?
Nwm co to.
7. Twoja ulubiona postać ze Star Wars.
Ahsoka Tano 
8. Ulubiony kolor.
Szary
9. Dlaczego wybrałaś akurat ten temat bloga?
Długa historia...
10. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
Jestem kaleką muzycznym
11. Oglądałaś jakieś animacje ze Star Wars?
Tak wojny klonów i rebeliantów



Pytania od White Angel:
1.      Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Moi przyjaciele którzy stwierdzili, że powinnam coś zrobić
2.      Chciałabyś coś zmienić w twoim życiu?
Nie jest według mnie idealne
3.      Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Na początku stycznia.
4.      Czy kiedykolwiek żałowałaś tego co powiedziałaś?
Niet ja nie żałuje swoich słów chociaż parę razy powinnam się ugryźć w język
5.      Gdybyś miała na stałe zamieszkać w jakimś kraju/mieście to co to by było za miasto/kraj?
Oj nwm... Chciałabym mieszkać w londynie ale moje języki obce to żenada
6.      Lubisz czytać książki?
Nienawidzę
7.      Top 10 ulubionych piosenek
Litości... Wypisałam pod innymi wyżej już ulubione piosenki więc nie mam się zamiaru znowu męczyć.
8.      Ulubiony serial i sezon tego serialu, który najbardziej lubisz?
Singielka
9.      Jaki miesiąc jest twoim ulubionym?
Maj
10.  Masz jakieś inne zainteresowania poza Star Wars?
Jazda na deskorolce, oglądanie filmów, pisanie, 
11.  Wymarzona praca?
Nie mam





Dara dara dam... Jupi! Skończyłam i powiem było to mega wykańczające ale wielkie wielkie dzięki. Coś mi się stało z czcionką i przepraszam jeśli nie będzie zbyt dobrze.
Dostałam 6 nominacji z czego bardzo się cieszę ale teraz ja nie będę miała komu przyznać...
No dobra moje osoby to:

Pysiowata - za to, że piszę na takim wysokim poziomie na jakim piszę.
Mroczne Kwi - za to, że jest właścicielką jednego z najciekawszych blogów.
Oswin Oswald (Sonia) - za to, że to jej blog zachęcił mnie do pisania własnego.
(teraz chciałabym napisać osoby które mnie nominowały ale to niezgodne z zasadami. 
Bariss Offee (Zuza) - za genialny pomysł na Ahsokę - wybrańca.
Sovbedlly - za dość oryginalny pomysł na tematykę bloga.

Nominowałam jedynie 5 osób.
Moje pytania: (postaram się żeby były inne niż wyżej)

1. Twoje największe marzenie
2. Czy masz jakiś plan co do swojej przyszłości?
3. Czy w przyszłości chciałabyś pisać?
4. Który okres wieku uważasz za najlepszy ( mam na myśli wiek - czyli ile ma się lat np. 12 bo...)
5. Czy kiedykolwiek ściągałaś na lekcji?
6. W jakim miesiącu masz urodziny i jaki masz znak zodiaku.
7. Kim chciałaś być w dzieciństwie a kim teraz?
8. Twoim idolem jest...?
9. Jesteś poukładana czy raczej roztrzepana?
10. Czy masz drugie imię?
11. Opisz siebie 3 słowami.




5 komentarzy:

  1. Niech mi ktoś powie, czemu nikt nie wie co to Rouge One? Nie sorki Madzia wie, bo jej powiedziałam. Zapewne przez tą całą akcję wokół Przebudzenia Mocy, nigdzie oprócz takiej magicznej stronki Bastion polskich fanów Star Wars nie ma żadnych informacji o tym co się dzieje w Lucasfilmie. A szkoda, bo tam jest chyba wszystko. Zdjęcia z planu do 8 części też.
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział O:-) B-) :-$ o_O

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć moja droga!
    Chciałabym zaprosić Cię na rozdział 06
    http://i-will-never-give-up-on-you.blogspot.com/2016/03/06.html
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pojawił się rozdział 7, więc serdecznie zapraszam
    http://i-will-never-give-up-on-you.blogspot.com/2016/03/07-sledztwo.html
    White Angel

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Eira! Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga :)
    http://zapomnij-zyjdalej.blogspot.com/
    również o StarWars
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń