poniedziałek, 28 marca 2016

Nadszedł ten smutny dzień

Po samym tytule powinniście wiedzieć co się właśnie stanie. Wiem, że moja decyzja jest samolubna. Wiem, że zaczęłam wiele nowych wątków które was interesują ale zamykam bloga. Nie wiem czy na zawsze czy tylko na jakiś czas. Czemu? Powodów jest kilka; po pierwsze: mam pomysły ale na daleką przyszłość, po drugie: mam mało czasu, po trzecie: zaczęłam się interesować czymś całkiem innym...
Wiem, że większość z was będzie tęsknić za moimi blogami ale obiecuje, że kiedyś jeszcze wrócę do pisania.
Przepraszam i Niech Moc Będzie z Wami

6 komentarzy:

  1. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
    Eira! CZEMU?!
    Błagam, zostań z nami!!!
    BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...BŁAGAM, błagam, młagam, błagam, błagam, błagam, błagam, błagam...
    A co z blogiem o Widmo???
    Proszę!!! Napisz, czy będziesz wchodzić na Hangouts do nas!!!!!
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Magda, obiecuje że jeszcze tutaj może wrócę. Na razie nie mam czasu. Blog o Widmo nadal będę prowadzić. A co do hangotsa oczywiście że nadal tam będę z wami pisać

      Usuń
  2. NIE!!! Proszę nie! Czemu? JA się nie zgadzam! Łeeeee. Masz tu wrócić! Słyszysz, Eira? Masz wrócić! Łeeeee. Ryczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie!!!!!!!!! *Skacze po łóżko i rzuca czym popadnie*. Dobra spokojnie, szanuje twoją decyzje ale BŁAGAM WRÓĆ!
    Zawsze nie pisałem komentarzy ale teraz zacząłem. PS. Wróć, Wróć!!! *Błaga na kolanach*

    OdpowiedzUsuń