piątek, 16 grudnia 2016

OKEJ. NADSZEDŁ TEN WIELKI DZIEŃ

Dobra. Wracam.

A teraz na poważnie. Ostatnio ciągle chce wrócić do pisania mam mnóstwo pomysłów, ale postanowiłam na razie wrócić do tego o to ''zacnego'' bloga, przy którym płakałam jak go czytałam. Nie wierzę żeby ktokolwiek popełniał tyle błędów co ja. Ale to było lata świetlne temu (8miesiecy). Teraz jestem innym człowiekiem.
Zauważyłam, że zakończyłam pisanie w połowie akcji której całkiem nie pamiętam, więc nie będę jej kontynuować. Ten blog był moim pierwszym i w przeciwieństwie do późniejszych nie miał wątku głównego tylko był zlepkiem mnóstwa poszczególnych pomysłów. Zmienię to wprowadzając wolną akcje o jednym i podobnym zarysie.
1 rozdział postaram się dodać w tym tygodniu. Posty będą się pojawiać regularnie.
W planach mam zamiar zmienienia tego okropnego tła, stworzenie nowych zakładek, nie będę poprawiać błędów z poprzednich rozdziałów chociaż najchętniej bym usunęła je i napisała jeszcze raz. Zastanawiam się nad zmianą czcionki.
Ale na razie to tyle. To miała być krótka notatka abyście wiedzieli, że wracam. 
NMBZW

2 komentarze:

  1. Ty wredna małpo 😂😂 od 4 miesięcy prubowałam cię zmusić do powrotu i nareszcie to zrobiłaś.

    Ja dalej pamiętam co się działo, bo czasami tu wpadłam 😜😜😜.

    Jeśli będziesz potrzebować pomocy przy technologii Blogera, chętnie służę pomocą.

    Pozdrawiam serdecznie Boska Flo ❤

    OdpowiedzUsuń