niedziela, 25 grudnia 2016

Uwaga!

Nie zamykam bloga już na wstępie was o tym informuje.

A więc, jak sami wiecie, bo czytacie moje rozdziały (przynajmniej mam taką nadzieję) w tym blogu nie istnieje takie coś, jak wątek główny czy fabuła.

Jest to zlepek historyjek, które tworzą życie Ahsoki. Tak to wygląda i tak to miało wyglądać.

Ale.

Ale zawsze jest jakieś ''ale''. Nie mam pomysłu by kontynuować to co nie oznacza, że zamykam bloga.

Będę tutaj co jakiś czas wstawiać one-shoty lub krótkie historyjki.

Zakładam natomiast nowego bloga :


''Czas padawana''

Także o tematyce SW i pierwszy rozdział pojawi się 1 stycznia, a krótka notka na tamtym blogu już jest.

Zapraszam i błagam nie zabijcie mnie że co chwile coś nowego wymyślam :)

NMBZW

1 komentarz:

  1. Nie zabije bo sama non stop mam jakies nowe pomysly xD np. Teraz tez pisze rozdzial do totalnie nowego opowiadania. A wiec jak czekam na 1 stycznia ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń